23.35

Tjatja!
Tillbaka till måndag igen.. Samma j**la dagar varje vecka! De är sjukt skönt att man får nytt schema två gånger på en termin! På vårterminen kommer vara mycke bättre än de schema vi har nu! De är hemsk! Aja! I dag va de i alla fall skola och sen drog jag hem och umgicks med Sissela en liten stund innan gymnastiken! På torsdag skall jag har julavslutning för mina duktiga gymnaster och på onsdag är de julbord för alla ledare i föreningen, på joda! Mumsigt!
I morgon har jag egen träning och på fredag är den sista träningen för i år! Då skall jag hem till en av våra tränare med hela visbytruppen och mys med middag filmer osv! Lägtaaaar! Åhhh!
På fredag slutar vi tidigt för den andra klassen som vi har svenska, engelska mm med har redovisning så vi får sluta halv 12 as skönt!
Vill bara att allt skall bli som vanligt som de va förr! Jobbigt när allt ändras med kompisar, man förlorar dom man får nya osv... Men de kan i bland vara jobbigt med förändring... Speciellt nu. Allt blir känsligt! Orkar inte! Livet hör av dig om du har lust att va rättvis igen...
Har ni frågor whatever! Skriv i chatten! Så svara jag förhoppningsvis!
puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0