Inte orkar att blogga..

Hej alla bloggläsare! Har verkligen inte orkat blogga, har inte orkat för att de är så mycket med gymnastiken och skolan osv.
Men jag slänger väl in ett inlägg då och då.
I helgen skall jag åka i väg med min lilla killtruppen och tävla i Stockholm! Dom skall tävla i TTC =Tyresö trupp cup! Längtar jätte mycket! Deras första fastlands tävling!
Aja. Hade sov morgon i dag och sen har jag fristående träning.
När jag cyklade hem ramlade jag med cykeln och skrapade upp mitt knä och slet sönder mina byxor :( imorgon är den jobbigaste och drygastes skoldagen .. Men mina kompisar gör de bättre! På fredag åker jag! Spännande!


Ha de bra! Slänger in ett inlägg på båten eller innan!
Pusssss ❤

(tjejer ni förgyller mina dagar, Ni är bäst!)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du är tillbaka på bloggen :)hoppas allt är bra med dig :)

gymnastics4ever.devote.se

Svar: åh hanna! ja de är bara bra med mig! hur är de mig dig? kraaamis :)
Sara Frendin

2012-12-02 @ 00:49:58
URL: http://gymnastics4ever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0