Lördag

Hej, vart skall jag börja.. Jag är sjukt arg, sur, tvär.. Orkar inte riktigt.. I alla fall.. igår var jag i skolan till typ kl halv 2, jag åkte hem efter och så tog jag de lite lugnt, sen va de dags att dra till gymnastiken. Jag tränade aldrig för jag har fått problem med mina handleder.. Så kan inte träna. De suuuger för vi skall tävla 10-11 november i JTC och jag måste träna. Usch. Så på kvällen så drog jag och min bästa kompis till vår kompis Linnea och käkade lite, vi åt tacos och sen så skulle vi cykla till maxi, sen åkte vi hem till mig hämtade min laddare till mobilen och så drog vi till McDonalds för att Linnea A ville köpa glass. Jag och Linnea H vi hade massa nagellack hemifrån mig så vi skulle måla på kvällen.
På McDonalds så träffade My som satt där med sina kompisar.
Ja i dag skulle Linnea A till stallet kl halv 7 och vi alla vaknade. Men sen somnade vi om typ kl 11, sen åt vi frukost och jag duschade och sen så drog jag till extra träning för fristående kl 12. Ja joo, de fick ju så där... Haha!
Ja men i kväll skall jag och några tjejor i truppen åka till Stina och ha mys kväll! Skall bli sjukt mysigt!
Kanske slänger in ett inlägg i kväll!

Puss O kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0