Gör ett försök

Hej alla fina blogg läsare!
Skall göra ett försök att börja blogga igen, har glömt bort de lite nu med tanke på skolan och gymnastiken.
Om 2 veckor så åker jag i väg till Stockholm med mina duktiga gymnastik killar i killtruppen för att tävla på Hammarbygymnsternas truppcup. Nu har de vart sportlov och en liten paus för gymnastiken, så måste verkligen börja träna igen! Står inte ut en ända dag utan gymnastik! Så skall ha min första träning på en hel vecka i morgon! Lääängtar, det var hur underbart som helst att få träffa alla fantastiska kompisar på gymnastiken, fast de var ändå skönt att komma bort från ön ett tag. Så under sportlovet var jag hos min kompis Emelie i Huddinge, så har vi myst en hel vecka, och kom sedan hem till en underbar dag med min älskade kusin.

Åh juste i dag fick jag träffa min bästi för första gången på 15 dagar!!! Den av de bästa dagarna på väldigt länge!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0